Sanatatea, siguranta si securitatea oaspetilor, precum si a membrilor echipei noastre, reprezinta principala noastra prioritate.
Va prezentam masurile implementate pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2, masuri care au la baza legislatia in vigoare, conform recomandarilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Guvernului si Agentiilor Regionale de Sanatate, masuri ce vor fi adaptate în permanenta conform reglementarilor valabile la acel moment.
Vom continua sa actualizam aceasta pagina cu ultimele informatii privind siguranta dumneavoastra.
Masuri de siguranta si preventie impotriva COVID-19
Reguli pentru oaspetii nostri
Intrarea turistilor in hotel se va face doar pe usa principala de la receptie.
Va rugam sa va dezinfectati mainile la intrarea in hotel si la accesul in lift, in acest sens am montat dozatoare cu gel dezinfectant pentru maini in toate zonele cu trafic mare – intrare, receptie, lifturi, grupuri sanitare, sala conferinta.
Va solicitam sa purtati o masca de protectie in timp ce va aflati in zonele comune din hotel, conform prevederilor legale.
Va rugam sa respectati distantarea sociala fata de membrii echipei RIO si fata de ceilalti clienti ai hotelului. Va rugam sa respectati marcajele de pe podeaua din receptie deoarece mentin o distantare fizica de 2 metri.
FOARTE IMPORTANT!
Una dintre cele mai importante masuri de siguranta pe care o implementam este pastrarea unui interval de 1 zi inainte de cazarea urmatorilor oaspeti intr-o camera, astfel incat camera va fi necazata aproximativ 24 de ore si va fi disponibila la cazare la momentul sosirii dvs.
Pentru respectarea intervalului de 1 zi in care camera nu va fi cazata, au fost modificate orele de check-in si check-out (pe care va rugam sa le respectati) dupa cum urmeaza:
Check-in se poate face incepand cu ora 16:00
Check-out se va face obligatoriu pana la ora 11:00.
Spatiile de cazare care v-au fost alocate nu pot fi schimbate datorită procedurilor de dezinfectare aplicate.
Procedura de check-in, respectiv completarea si semnarea documentelor se efectueaza folosind pixul personal sau pixurile puse la dispozitie de hotel pastrand o distanta de min 2 m fata de ceilalti turisti. Pentru diminuarea contactului cu receptionerul am instalat ecrane de plexiglas. Echipa din receptie este dotata cu echipament de protectie care cuprinde manusi, masca, dezinfectant, pungi pentru deseuri si termometru cu infrarosu pentru masurarea temperaturii conform standardelor OMS.
Plata serviciilor se va face la receptie, se poate face cu vouchere de vacanta sau va recomandam plata cu cardul, pentru evitarea sau limitarea contactului cu banii.
La check-out, cheia camerei se lasa in containerul special amenajat si marcat in acest sens la receptie.
Va rugam sa respectati marcajele si reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita pastrarea distantarii sociale.
Recomandam evitarea utilizarii liftului. Acesta poate fi folosit doar cand acest lucru este absolut necesar.
Liftul se va utiliza de o singura persoana, maxim 2, daca sunt oaspeti cazati in aceeasi camera.
La intrarea in lift exista dispozitiv cu dezinfectant pentru maini, iar panourile de comanda ale lifturilor sunt dezinfectate in mod frecvent de echipa noastra.
Acordam o atentie deosebita igienizarii tuturor punctelor de contact publice: usa acces hotel, zona receptiei, aparate POS, butoane lift, chei, clante, balustrade, manere, robinete, intrerupatoare, suporti materiale promotionale
.Frecventa de interventie in zonele publice este la maxim 3 ore folosind solutii dezinfectante si antibacteriene autorizate. Spatiile toaletelor publice sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.
Am eliminat din zonele publice si din camere, mapele, revistele, pliantele, hartiile si alte materiale printate. Informatiile vor fi actualizate fie in format electronic, fie pe site-ul hotelului ori vor fi solicitate la receptie.
Locul de joaca este inchis pana la o notificare suplimentara a autoritatilor din domeniul sanatatii.
Va recomandam sa ramaneti in camera si sa anuntati receptia in cazul in care nu va simtiti bine, formand 400 de la telefonul din camera!
Vom pastra in permanenta o camera igienizata pentru a izola persoanele cazate care prezinta simptome de infectie compatibile cu boala (tuse, febra, greutatea respiratiei) pana la sosirea personalului medical specializat.
IN CAMERE
Am actualizat procedura de curatenie in camerele de hotel si am fost nevoiti sa scoatem din camere elementele cu risc de contaminare si greu de dezinfectat.
Angajatii care se ocupa de curatenia in camere, schimbarea lenjeriei si prosoapelor, vor intra în spațiul de cazare strict în lipsa dvs., fara a atinge obiectele dvs. personale.
Angajatii vor purta uniforma completa si echipamenul de protectie (masca, manusi ) pe toata durata operatiunilor de curatenie.
In cazul in care, din motive de securitate si pentru protectia sanatatii dvs., nu doriti ca personalul de la curatenie sa intre in camera dvs., nu doriti schimbarea lenjeriei, a prosoapelor, va rugam sa ne precizati la receptie. Camerista va intra zilnic doar pentru aspirarea podelei spalarea acesteia si eliminarea gunoiului, in lipsa dvs.
Am scos toate materiale informative si publicitare din camere.
Am scos periile de haine din camere.
Telecomanda pentru TV si pentru aer conditionat sunt infoliate pentru igienizare usoara dupa fiecare oaspete.
Am scos cuvertura de pat pentru a facilita igienizarea.
Am schimbat procedura de curatenie si dezinfectare a camerelor de hotel dupa check-out. Camerele eliberate intra in tratament de igienizare si dezinfectare corespunzatoare noilor proceduri interne, reintrand in circuitul de cazare la o distanta de 24 de ore de la eliberare. Timpul de curatenie si dezinfectare a unei camere s-a dublat.
Camerele eliberate intra in tratament de igienizare a aerului cu ajutorul nebulizatoarelor.
Am schimbat procedura de strangere a lenjeriei si prosoapelor astfel incat sa se evite scuturarea acestora. Lenjeria si prosoapele murdare ajung la spalatorie in saci separati, sortati de catre cameriste in procesul de curatenie in camere.
Lavetele si carpele de curatenie se schimba dupa fiecare camera curatata. Acestea se colecteaza intr-un recipient special pentru a fi curatate si dezinfectate la sfarsitul zilei. Caruciorul cameristei si toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfarsitul programului de lucru si vor fi inchise in oficiu. Se igienizeaza toate echipamentele (mopuri, galeti de mop, cosuri de gunoi, carucior, etc.) cu agentii de curatare si de igienizare recomandati.
In procesul de dezinfectare a camerei acordam o atentie deosebita clantelor, manerelor, intrerupatoarelor, prizelor, telecomenzilor, corpurilor de iluminat, tuturor suprafetelor plane.
Baile sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.
Curatam si dezinfectam frecvent filtrele de la aparatele de aer conditionat , dupa fiecare turist.
In situatia unei defectiuni tehnice aparute in camera dumneavoastra, va rugam sa anuntati receptia si sa parasiti camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis sa remedieze deficienta.
IN RESTAURANT Si BAR
Am decis inchiderea restaurantului in acest sezon, intrucat spatiul din exterior(terasa), este insuficient pentru numarul turistilor care doresc servirea mesei.
Se poate comanda mancare la terasele/ restaurantele din zona,iar servirea se poate face pe terasa, Bar sau terasa situata pe restaurant.
O atentie deosebita o acordam suprafetelor care au contact direct cu produsele de la Bar, atat la preparare, cat si la servire.
Am actualizat procedurile de receptie a marfii, astfel: furnizorii si angajatii care se ocupa cu livrarille / receptia marfurilor poarta echipament de protectie. Vom dezinfecta ambalajele prin pulverizare cu solutie dezinfectanta inainte de mutarea in spatiul de depozitare.
Toate produsele noastre sunt achizitionate de la furnizori acreditati, care prezinta certificate de conformitate.
Toti membrii echipei vor purta masti si / sau viziere si manusi de protectie. Toate utilajele utilizate frecvent, carucioare, masini de cafea, etc. vor fi curatate si igienizate frecvent.
Vasele sunt dezinfectate in masina de spalat vase profesionala.
Masinile de spalat vase vor functiona la o temperatura de 80˚C sau mai mult si includ o etapa obligatorie de pre-clatire si dezinfectare.
Toate paharele din bar vor fi spalate numai in masini de spalat vase profesionale, la fel cestile de cafea, lingurite etc.
Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar.
MASURI (reguli) PENTRU ANGAJATI
Echipa noastra este instruita pentru aplicarea riguroasa a tuturor masurilor legale privind preventia COVID-19. Fiecare angajat este informat in detaliu cu privire la masurile de prevenire esentiale. Totodata, acestia vor fi obligati sa respecte regulile de igiena pentru a evita transmiterea virusului (spalarea frecventa a mainilor, evitarea strangerilor de mana, distantarea fizica, evitarea contactului mainilor cu fata).
Accesul in hotel pentru angajati se face indeplinind procedura de control pentru aceasta perioada: masurarea temperaturii si completarea formularului aferent, dezinfectarea mainilor. Personalul este informat referitor la proceduri stricte si clare privitoare la spalatul pe maini, purtarea echipamentului, distanta sociala.
Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastra, astfel, angajatii au primit alaturi de uniforma standard si manusi, masca de protectie.
Asiguram tuturor angajatilor dezinfectant pentru maini.
Am actualizat procedurile interne de lucru si am crescut frecventa spalarii pe maini si dezinfectarii spatiilor si ustensilelor in timpul proceselor de lucru (atat in bar cat si in receptie).
Acordam atentie dezinfectarii manerelor, balustradelor, intrerupatoarelor etc. in zonele auxiliare destinate angajatilor, inclusiv vestiare.
Avem angajat personal sezonier cazat in camere dedicate la hotel, astfel incat acesti salariati nu vor fi nevoiti sa circule intre domiciliu si locul de munca sau prin oras, ceea ce este un mare avantaj in ceea ce priveste siguranta turistului. Pentru restul angajatilor, la intrarea in hotel li se va lua temperatura, dupa care se vor duce la vestiare si se vor imbraca cu uniformele corespunzatoare departamentului din care fac parte.
Transportul personalului se asigura de catre hotel cu microbuzul propriu.
Va reamintim sa ne transmiteti ora de sosire pentru a va asigura un proces de check-in rapid, iar in cazul in care dvs. (si/sau persoanele de care veti fi insotit) aveti probleme de sanatate, sa nu mai faceti deplasarea catre hotel si sa ne comunicati in cel mai scurt timp.
Inca odata va asiguram ca vom lua toate masurile necesare in functie de evolutia situatiei asociata cu noul coronavirus (COVID-19), vom respecta normele / masurile sanitare impuse si va garantam ca intreaga echipa va depune toate eforturile pentru ca sejurul dvs. sa fie unul cat mai SIGUR.